who gets it? :)

خرید بک لینک
کردم اینکارو.دنبالت کردم.هر جا که رفتی، با هر چیزی که داشتم دنبالت اومدم.غرور، شخصیت،... همه چیزمو زیر پا گذاشتم و دنبالت کردم.پشیمون نیستم.من با همه وجودم دنبال چیزی رفتم که دوستش میداشتم.همه who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 11:26


It was always destined to end the same way.

Any time, Anywhere.
I would meet you.
Fall in love.
And you would break my heart.
There was no way around it.


So there was only one option left.
I should have never ever met you.
You should have never been in my life.

who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 59 تاريخ: دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 11:26

باید هی به خودم بگم که اوکیه.It's okay to feel this wayمشکلی نداره که این حسارو دارم. طبیعیه.مجبور نیستم که نداشته باشمشون.مجبور نیستم که اون طوری که بقیه ازم انتظار دارن باشم.حس منه!!دست من نی who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 11:26

دوباره جمع شدن.صداها رو میگم.توی سرم جمع شدن.همهمهی مداوم. فقط میخوام ساکت شن.میشه ساکت شن؟لطفن؟نمیخوام فکر کنم. نمیخوام به هیچی فکر کنم.همش صدای آهنگو بلند میکنم که ساکت شن.ولی ساکت نمی who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 11:26

اصلن بذار مغرور و از خود متشکر به نظر بیام.

ولی میدونی چیه؟

I was the perfect one

نه تو. نه اون. نه هیچکدومتون.

من اون آدم پرفکت فراموش نشدنی ام.

نه شماهایی که بهم آسیب زدید.

who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 11:26

هی سعی میکردم به خودم بگم که دیگه نمیخوامت.دیگه نیازی بهت ندارم تو زندگیم.دیگه نمیخوام که باشی.ولی واقعیت اینه که میخوامت.دوست دارم و میخوامت.فقط مشکل اینجاست که اونی که میخوام توی الان who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 11:26

میدونی مشکل چیه؟!اینکه هنوز بهترین میبینمت.نمیتونم حتا توی تصوراتم یه چیز بهتر بسازم.حس میکنم تمام چیزی که حقمه همینه.چیز بیشتری نخواهم گرفت هیچوقت.واسه همین تصورت با کس دیگه برام وحشتناک و د who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 11:26


واسه اولین بار دلم لرزید بعد مدتها.
نمیدونم چقدر واقعیه.
نمیدونم.
میترسم. قطعن میترسم.
ولی حس آشنایی که داشتم رو دوست داشتم.
حس حل شدن.
دوستش داشتم واقعن دیشب.

who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 11:26

اشتباه کردم.نمیتونم جلوی صداهای داخل سرم رو بگیرم.چشام تار میبینن.تمرکزم وجود خارجی نداره.اشتباهه. همش اشتباهه.آره شاید حسهای قشنگی باشه.ولی معنیش ضعفه. حساس شدنه.آسیب پذیریه.و آسیب میبینی. who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 11:26


خیلی خوشحالم پسر!

انگار نوجوون دبیرستانی شدم دوباره.

دست و دلم میلرزه.

سرخ و سفید میشم.

ریز میخندم.

ناز میکنم.

برق شیطنت به چشمام برگشته.

I finally found you, my missing puzzle piece...

who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 11:26

صفحه بندی